Znalezienie agencji cyfrowej: czego szukać w agencji zajmującej się projektowaniem stron internetowych lub tworzeniem stron internetowych?

Dokonaj wyboru, postępując zgodnie z naszymi 10 pomocnymi wskazówkami dotyczącymi wyboru najlepszej agencji zajmującej się projektowaniem stron internetowych.


1.) Odwiedź ich stronę internetową

Lubisz to? Czy to do ciebie przemawia? Czy obejmuje wszystkie rodzaje umiejętności, których szukasz? np. doskonały projekt strony internetowej, dobrze zaprojektowany interfejs użytkownika, solidnie zbudowany i kompatybilny z urządzeniami mobilnymi. Podoba Ci się budowa strony internetowej


2.) Prośba o zbadanie ich portfolio

Czy uważasz, że studia przypadków są aktualne? Czy rozpoznajesz nazwy firm? Wypróbuj wyszukiwarkę Google i potwierdź, czy firmy istnieją i mają tę samą witrynę, co utworzona agencja. Czy jesteś zadowolony z projektu strony internetowej, który stworzyli? Sprawdź, czy skutecznie odzwierciedlają markę? Czy rozważysz skorzystanie z tej strony? Czy mają jakieś doświadczenie w projektowaniu stron internetowych w Twojej branży? Czy projekt strony odpowiada ich potrzebom?


3.) Odwołaj się do Odniesień

Zapytaj agencję internetową, czy może dostarczyć Ci referencje lub referencje od swoich klientów. Kiedy otrzymasz te referencje, upewnij się, że je zweryfikowałeś. Skontaktuj się z klientami i sprawdź, czy referencje są autentyczne.

Na koniec należy zapytać, czy agencja działa od. Niekoniecznie ma to znaczenie, ale może pomóc znać poziom doświadczenia.

4.) Możliwości

Wszystkie agencje są dobre w pewnych rzeczach, ale nie w innych. Dowiedz się, w jakich obszarach pracowali i w jakich obszarach radzą sobie dobrze. Często preferują jedną lub drugą technologię zarządzania treścią. W większości przypadków korzystne jest sprawdzenie życiorysów każdego zatrudnionego pracownika. Najlepsze agencje mają połączenie rozwoju, marketingu online i kreatywności. Kiedy masz konkretne potrzeby, stwórz ich listę i zapytaj, czy są biegli w określonych obszarach. promocja strony internetowej.


5) Poziomy Dostępności – Poziomy Usług

Upewnij się, że spełniają Twoje wymagania. Wiele firm ma zespół obsługi klienta zlokalizowany w Wielkiej Brytanii, jednak ich główny zespół ds. rozwoju może znajdować się w innej lokalizacji. Powinieneś upewnić się, że masz rzeczywisty numer telefonu, a nie adresy e-mail (i nie drogi numer). Skontaktuj się z firmą zajmującą się projektowaniem stron internetowych, aby dowiedzieć się, ile czasu zajmuje odpowiadanie na e-maile.


6) Zasoby

Chcesz, aby Twoja firma zajmująca się projektowaniem stron internetowych była wystarczająco duża, aby gwarantować, że Twój opiekun klienta odejdzie z powodu choroby lub urlopu, Twój biznes nie zostanie utracony.

Czy lepiej Ci się współpracuje z większą agencją z lepszymi zasobami czy z mniejszą, mniej elastyczną firmą? Najlepszą praktyką jest wybór agencji internetowej z budżetem opartym na ilości potrzebnej pracy i projektów. Jeśli zatrudniasz 1000 osób, ale Twój budżet na rozwój i marketing jest dość mały, prawdopodobnie potrzebujesz agencji zatrudniającej 5-10 pracowników. Jeśli jednak zatrudniasz średnio 100 pracowników i jesteś w dużym stopniu zależny od projektów outsourcingowych, bardziej odpowiednia byłaby większa firma. Jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich!


7.) Wiek agencji

Wiek nie jest jedynym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę, jednak w dziedzinie projektowania stron internetowych jest to istotny element. Sieć doświadczyła wielu zmian w bardzo krótkim czasie. Jeśli agencja zajmująca się projektowaniem stron internetowych działa dłużej niż pięć lat, to widać, że była prowadzona skutecznie. Internet był świadkiem wzlotów i upadków wielu firm, a ci, którzy żyją, by opowiadać historię, najwyraźniej byli dobrze zarządzani.


8.) Czy pracownicy są przyjaźni i profesjonalni?

Bardzo ważne jest nawiązanie kontaktu z osobami, które zarządzają Twoim kontem. Najbardziej udane wyniki można osiągnąć, nawiązując sojusz ze swoją firmą internetową.

Czy oferują gotowy produkt, czy też modyfikują swoją ofertę, aby spełnić Twoje specyficzne potrzeby? Czy używają dużo żargonu, czy też jasno wyjaśniają pojęcia? Czy przedstawili odpowiednie rekomendacje, które są odpowiednie dla Twojej firmy? Zbyt często firmy próbują sprzedać ci produkty, których nie potrzebujesz i które nie są dostosowane do twoich konkretnych potrzeb.


9) Przejrzyj warunki i warunki agencji.

Ma to kluczowe znaczenie i może pomóc w uniknięciu dalszych problemów w przyszłości. Oto kilka dobrych pytań, które należy zadać:

Czy istnieją ukryte koszty, takie jak opłaty za ustanowienie lub opłaty za utrzymanie?

Czy możesz dokonywać etapowych płatności za projekt swojej strony internetowej?

Czy konserwacja i aktualizacje są wliczone w koszt projektu?

Czy poprawki błędów są płatne?

Czy masz kopię oryginalnych plików?

Kto jest właścicielem kodu źródłowego?

Kto jest właścicielem praw autorskich do projektu?

Czy utworzono kopię zapasową plików?

Czy działa ze smartfonami?


10.) Czy firma zleca swoją pracę na zewnątrz?

Dowiedz się, czy Twój projekt zostanie zaprojektowany wewnętrznie, czy zostanie zlecony na zewnątrz. Spotkaj się z zespołem technicznym lub projektowym. Jeśli Twoja praca ma zostać zlecona na zewnątrz, dowiedz się, jakie dane kontaktowe musisz mieć, aby skontaktować się z zespołem? Istnieje wiele przypadków firm, które mają grupę zarządzającą kontem i wewnętrzne zespoły programistów. Typowe jest, że proces rozwoju technicznego jest prowadzony na morzu, ponieważ dostępne zasoby są tańsze. Problem z tym podejściem polega na zapewnieniu jakości wykonywanej pracy.

Komentarze

Popularne posty